مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 14:552023-05-30سياسي

قرارگیری زنجان در رویداد تعالی حکمرانی کشور 


شهردار زنجان از برنامه های تحول شهری خبر داد و گفت: زنجان بین 12 شهر کشور در رویداد تعالی حکمرانی کشور قرار گرفت.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا فیروزفر ظهر سه شنبه در جلسه علنی شورای شهر زنجان نوسازی ناوگان حمل ونقل عمومی زنجان را ضروری خواند و گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی زنجان نزدیک به دو دهه محروم از اضافه شدن وسیله نقلیه جدید بود.

وی یادآور شد: برنامه ای در نظر گرفته شده بود که از محل اوراق مشارکت تعدادی اتوبوس وارد چرخه شود که این امر راکد مانده بود، اما در پایان سال 1400 شد، همتی شد تا دست کم 60 میلیارد برای نوسازی ناوگان محقق شود و با پیگیری های به عمل آمده این اوراق تبدیل به خرید 36 دستگاه مینی بوس شد.

شهردار زنجان ادامه داد: برای اضافه کردن دستگاه های جدید، با یک شرکت قرارداد بستیم که به دلیل افزایش قیمت، مشکلات گمرکی و واردات قطعات برای این شرکت چالش هایی به وجود آمد و سبب شد مینی بوس ها در موعد مقرر که در زمان ایام الله دهه فجر بود تحویل داده نشود.

وی با بیان اینکه طبق آخرین بازدیدهای انجام شده ساخت این 36 دستگاه به مراحل پایانی رسیده است، ابراز کرد: یک کانتینر از قطعات مربوط به تزیینات داخلی حدود سه ماه است که در گمرگ معطل مانده که همراه با شرکت تولیدکننده پیگیر حل این مشکل هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگیری زنجان در رویداد تعالی حکمرانی کشور 

قرارگیری زنجان در رویداد تعالی حکمرانی کشور